.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رایکا در اندیشه فتح شهرداری همدان
تیم رایکا بابل امروز در ورزشگاه شهدای سیمرغ میزبان شهرداری همدان خواهد بود.

به گزارش شمال نیوز، هفته بیست و دوم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور امروز چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ با برگزاری ۹ بازی در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود که در یکی از دیدار‌های این هفته تیم رایکا بابل از ساعت ۱۵:۰۰ در ورزشگاه شهدای سیمرغ میزبان تیم فوتبال شهرداری همدان خواهد بود.

ریکا‌ها در یک بازی سخت و نفس‌گیر در بازی گذشته خود میهمان ملوان صدرنشین بودند که با ارائه یک بازی حساب شده و زیبا توانستند با وجود اشتباهات فاحش داوری در زمین این تیم یک امتیاز ارزشمند را بدست آورند و این تیم را از کسب پیروزی ناکام بگذارند.

شاگردان پیروز قربانی بعد از کسب یک امتیاز ارزشمند در هفته گذشته مقابل ملوان، حالا با روحیه بالا در ورزشگاه خانگی خود باید در مقابل تیم سختکوش شهرداری همدان قرار بگیرند تا با انگیزه بالایی که دارند برای سربلندی تیم رایکا تلاش کنند و با این سه امتیاز دل هواداران پرشورشان را شاد کنند.

در آن سوی میدان نیز تیم فوتبال شهرداری همدان که در بازی‌های اوایل نیم فصل اول نتایج خوبی را کسب کرده بود و جزو بالا نشینان جدول به حساب می‌آمد، رفته رفته با پسرفت چشمگیری مواجه شد تا حالا در نیم فصل دوم در جایگاه یازدهم جدول قرار داشته باشند.

همدانی‌ها و شاگردان رضا طلایی منش با ۵ برد ۱۱ تساوی و ۵ شکست و ۱۲ گل خورده و ۱۶ گل زده و کسب ۲۶ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارند و تیم فوتبال رایکا بابل نیز با ۲۰ امتیاز در جایگاه شانزدهم جدول قرار دارد.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.309 seconds.